donderdag 12 september 2019

DE EERSTEKLASSERTJES VAN 1A

Hier zijn we dan ! 👇


ik eet graag vis


ik hou van ballet


ik kijk graag in boekjes


ik koester mijn knuffels


ik woon op de boerderij, met mijn zus en broertje


ik ben verzot op dino's


ik lust graag banaan en aardbeienmelk


mijn beste vriend is mijn hond


ik sta in het voetbaldoel


ik hou ook van ballet


ik ben ook verzot op dino's


ik ben gek op paarden


ik vind frietjes, pizza,... lekker 


zo kleed ik me graag


ik kijk ook graag in boekjes


mijn pop is mijn speelkameraad


ik doe judo


ik kan mooi zingen


ik speel graag met auto's


'jarig zijn' vind ik leuk


ik zie mijn broer en zus heel graag


ik vind zwemmen heel leuk


ik speel graag met mijn auto's


met mijn zus speel ik gezelschapsspellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.